Aftellen! - Reisverslag uit Rouveen, Nederland van Yvonne Mijnheer - WaarBenJij.nu Aftellen! - Reisverslag uit Rouveen, Nederland van Yvonne Mijnheer - WaarBenJij.nu

Aftellen!

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

20 Oktober 2014 | Nederland, Rouveen

Slik.. nog 2 weken in Nederland! Bij deze houd ik het maar kort, want kan nog weinig sensationele reisverhalen delen en sta nog keurig twee weken in de fabriek te bikkelen! Maaaarrr.... Voor wie het boeit, via dit medium kan je mij de komende maanden volgen. Mijn plan luidt als volgt:

Azië (samen met Kirsten)
3 november: Vliegen naar Bangkok, midden en zuid Thailand verkennen
9 december: Vliegen vanaf Surat Thani Thailand naar Siem Reap in Cambodja
Eind december: De grens over naar Vietnam
De gehele maand januari: Vietnam omhoog reizen
Eind januari: Door naar Laos
Midden februari: Grens over, noord Thailand verkennen

Australïë (samen met Irma)
5 maart: Vliegen naar Sydney, de oostkust omhoog reizen

En 23 april staat retourticket gepland vanaf Cairns naar Amsterdam, lekker het Nederlandse voorjaar weer binnen huppelen; ik zeg goed gepland!

Liefs

• 20 Oktober 2014 - 22:24

Mirjam:

Leuk, Yvonne! Spannend hoor. We gaan je zeker volgen! Lekker nog genieten van je tijd lekker in het mooie Rouveen en familie en vrienden. Xxx

• 20 Oktober 2014 - 23:09

Pa:

Leuk om te zien en je te kunnen volgen. Gaan we zeker doen (uiteraard) , ook via deze site . Liefs
    Pa / Ma

• 23 Oktober 2014 - 21:07

Roelien:

Hoi Yvonne.zeker ga ik je volgen.ben heel benieuwd wat je allemaal gaat zien en beleven.nog een paar dagen samenwerken en dan is het zover.succes met je rugzak inpakken. Groet roelien.